Рубрика: Ընդհանուր

Միջին դպրոց

Բարև ձեզ Մենք այսօր Ձեզ ենք ներկայացնում միջին դպրոցի մեր թուրքերենի ընտրությունը

Ես շատ ուրախ եմ որ ես թուրքերեն սովորելու հնարավորություն ունեմ և այն համարում եմ իմ կյանքի լավագույն ընտրություններից մեկը

Ակնկալում եմ, որ մի օր կարող եմ վարժ խոսել թուքերեն և հաջորդ անգամ այս բեմից հանդես գալ ազատ խոսքով և անկաշկանդ 

Այսօր ձեզ կներկայացնենք մեր նախագծերը

Սովորում ենք ածականներ, առարկաներ, անձանց բնորոշող բառեր և դրանցով կազմում նախադասություններ՝ հղումը

Բանաստեղծություն թուրքերերնով, խոսքի զարգացում  Cahit Külebi

Խոհանոց ՝ պատրաստում ենք արևելյան քաղցրավենիք

Մրգերի և բանջարեղենների անվանումները թուրքերերնով, սովորել պատկերների օգնությամբ

Առօրյա խոսակցական արտահայտություններ

Դուրս ենք գրում կենդանիների անունները և թարգմանում ենք հայերեն

Սովորում ենք թվերը

Աշխատանքներ պրեզենտացիաների օգնությամբ ՝ իմ տունը, իմ սենյակը, իմ ընտանիքը… պրեզենտացիներով կատարված աշխատանքներին կարող եք ծանոթանալ հղմամբ

Սովորում ենք թուրքերենում շատ կիրառվող 500 արտահայտություններ, այն լինելու է սովորողների ամառային արձակուրդների ընթացքում շարունակվող աշխատանք