Рубрика: Ընդհանուր

Միջին դպրոց, ամփոփիչ ստուգատես

Ortaokul, son inceleme

Բարև Ձեզ ես Դավիթն եմ

Merhaba, benim adım David

Ես Գարիկը

Benim Garik

Մենք այսօր Ձեզ ենք ներկայացնում միջին դպրոցի մեր թուրքերենի ընտրությունը

Bugün sizlere lise ortaokuldaki Türkçeyi sunuyoruz.

Ես շատ ուրախ եմ որ ես թուրքերեն սովորելու հնարավորություն ունեմ և այն համարում եմ իմ կյանքի լավագույն ընտրություններից մեկը

Türkçe öğrenme fırsatına sahip olduğum için çok mutluyum, bunu hayatımın en iyi seçimlerinden biri olarak görüyorum.

Ակնկալում եմ, որ մի օր կարող եմ վարժ խոսել թուքերեն և հաջորդ անգամ այս բեմից հանդես գալ ազատ խոսքով և անկաշկանդ 

Umarım bir gün akıcı bir şekilde Türkçe konuşabilirim, bir dahaki sefere bu aşamadan özgürce konuşacağım.

Այսօր ձեզ կներկայացնենք մեր նախագծերը

Bugün size projelerimizi sunacağız 

Սովորում ենք ածականներ, առարկաներ, անձանց բնորոշող բառեր և դրանցով կազմում նախադասություններ՝ հղումը

İnsanları tanımlamak için sıfatlar, konular, kelimeler öğrenir ve onlarla cümleler kurarız, bağlantı kelime

Բանաստեղծություն թուրքերերնով, խոսքի զարգացում  Cahit Külebi

Türkçe şiir, konuşma gelişimi Cahit Külebi

Խոհանոց ՝ պատրաստում ենք արևելյան քաղցրավենիք

Mutfak: Doğu tatlıları yapıyoruz

Մրգերի և բանջարեղենների անվանումները թուրքերերնով, սովորել պատկերների օգնությամբ

Türkçe meyve ve sebzelerin isimlerini resimler yardımıyla öğrenin.

Առօրյա խոսակցական արտահայտություններ

Günlük konuşma ifadeleri

Դուրս ենք գրում կենդանիների անունները և թարգմանում ենք հայերեն

Hayvanların isimlerini yazıyoruz ve Ermeniceye çeviriyoruz

Սովորում ենք թվերը

sayıları öğreniyoruz

Աշխատանքներ պրեզենտացիաների օգնությամբ ՝ իմ տունը, իմ սենյակը, իմ ընտանիքը… պրեզենտացիներով կատարված աշխատանքներին կարող եք ծանոթանալ հղմամբ

Sunum yardımı ile çalışmalar: benim evim, benim odam, benim ailem… Linki takip ederek sunumlarla yapılan çalışmalar hakkında bilgi sahibi olabilirsiniz.

Սովորում ենք թուրքերենում շատ կիրառվող 500 արտահայտություններ, այն լինելու է սովորողների ամառային արձակուրդների ընթացքում շարունակվող աշխատանք

Türkçede yaygın olarak kullanılan 500 kelime öbeği öğreniyoruz, öğrencilerin yaz tatillerinde devam eden bir çalışma olacak.

Սովորողների բլոգները՝

Զոյա Այվազյան

Մանե Թորոսյան

Գարիկ Թովմասյան

Ալեքսանդր Իսրայելյան

Վիկտորյա Հայրապետյան

Ավետ Չամսարյան

Անի Մինասյան

Մուրադյան Դավիթ

Рубрика: 6-7-րդ դասարան թուրքերերն, Ընդհանուր

Միջին դպրոց, ամփոփիչ ստուգատես

Ortaokul, son inceleme

Բարև Ձեզ ես Դավիթն եմ

Merhaba, benim adım David

Ես Գարիկը

Benim Garik

Մենք այսօր Ձեզ ենք ներկայացնում միջին դպրոցի մեր թուրքերենի ընտրությունը

Bugün sizlere lise ortaokuldaki Türkçeyi sunuyoruz.

Ես շատ ուրախ եմ որ ես թուրքրերն սովորելու հնարավորություն ունեմ և այն համարում եմ իմ կյանքի լավագույն ընտրություններից մեկը

Türkçe öğrenme fırsatına sahip olduğum için çok mutluyum, bunu hayatımın en iyi seçimlerinden biri olarak görüyorum.

Ակնկալում եմ, որ մի օր կարող եմ վարժ խոսել թուքերեն և հաջորդ անգամ այս բեմից հանդես գալ ազատ խոսքով և անկաշկանդ

Umarım bir gün akıcı bir şekilde Türkçe konuşabilirim, bir dahaki sefere bu aşamadan özgürce konuşacağım.

Այսօր ձեզ կներկայացնենք մեր նախագծերը

Bugün size projelerimizi sunacağız

Սովորում ենք ածականներ, առարկաներ, անձանց բնորոշող բառեր և դրանցով կազմում նախադասություններ՝ հղումը

Читать далее «Միջին դպրոց, ամփոփիչ ստուգատես»